Een spannend jongens- en marketingboek inéén

Niels Aalberts was als manager en marketeer betrokken bij Kyteman’s Hiphop Orkest en diens zegetocht langs alle grote Nederlandse podia en festivals als Pinkpop, North Sea Jazz en Lowlands. Begin volgende week verschijnt van zijn hand ‘Doorbraak!’, een bijzonder omdraaiboek.

In het eerste deel van het boek (kant 1) vertelt Niels over de uitgebreide voorbereiding, strategie, planning, opkomst en doorbraak van Kyteman’s Hiphop Orkest. Met recht een successtory die leest als een spannend jongensboek. In het tweede deel benoemt Niels de vier kritische succesfactoren voor de doorbraak en hoe het mogelijk is om met een extreem laag budget een grote doelgroep te bereiken.

Niels laat ziet dat Kyteman’s succes niet op zichzelf staat en dat ook andere producten, diensten en sectoren kunnen profiteren van de oneindige mogelijkheden van internet en social media. Zijn verhaal illustreert Niels met talloze praktijkvoorbeelden van zijn succesvolle weblog Eerste Hulp bij Plaatopnamen (EHPO), waar hij in 2009 een Dutch Bloggie won.

Over de auteur
Niels Aalberts (1971) studeerde in 1994 af aan de Hogeschool voor Economie en Management in Utrecht, met als studierichting Communicatie. Onder de naam Eerste Hulp bij Plaatopnamen (EHPO) adviseert hij sinds 2004 organisaties en bedrijven op het gebied van marketing, promotie, voorbereiding en begeleiding van audio-opnamen.

[isbn]9789400500211[/isbn]

Lees ook:Binnen drie weken herdruk Doorbraak
Lees ook:Hiphop-journalist Saul van Stapele schrijft roman
Lees ook:Zelfs Dick Swaab wordt beïnvloed door zijn omgeving
Lees ook:Emigreren & ondernemen – 100 x check voor vertrek
Lees ook:Millennium-reeks van Stieg Larsson op tv

Eén reactie op “Een spannend jongens- en marketingboek inéén

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.