Binnen drie weken herdruk Doorbraak

In drie weken is er veel gebeurd sinds de presentatie van Doorbraak! op de EHPO Jongerendag. Mede dankzij deze boeklancering (ruim vantevoren uitverkocht) was #doorbraak maar liefst vier uur ‘trending topic’ op Twitter. De eerste oplage was binnen drie weken uitverkocht; bijzonder voor een non-fictie boek.

Niels Aalberts weet als geen ander zijn boek te promoten. Hij schakelde zijn toekomstige lezers in voor illustraties en nu is er het kettingboek, zowel op papier als digitaal. Niels verstuurt twintig exemplaren van zijn boek die binnen zeven dagen van eigenaar moeten wisselen. Daarnaast kunnen via de iPhone app Repudo http://bit.ly/gdn91u twintig digitale boeken gedownload worden op even zoveel lokaties in het land. Alle blogposts over zijn boek kunnen nagelezen worden op Niels’ blog.

[isbn]9789400500211[/isbn]

Lees ook:Een spannend jongens- en marketingboek inéén
Lees ook:Koninklijke Bibliotheek presenteert 400 jaar kranten online
Lees ook:Herman Koch op 1 in Vlaanderen
Lees ook:Na Harry Potter nieuwe verkoophit voor J.K. Rowling?
Lees ook:Kindle snel in Nederland verkrijgbaar via Amazon

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.