Bruna opent tijdens Boekenweek 100 extra verkooppunten

Bruna opent tijdens de Boekenweek tijdelijk 100 extra verkooppunten. Op high traffic locaties biedt Bruna, onder de noemer ‘Leesproeverij’ de consument de kans een aantal boeken niet alleen te ervaren, maar ook direct aan te schaffen.

Het gaat om grote billboards met daarop QR-codes. Na het scannen een van deze codes krijgt de consument aan de hand van een filmpje een korte uitleg over of de favoriete passage uit het boek van en door de auteur. Daarna heeft de consument de mogelijkheid, het boek zelf direct te bestellen op de mobiele site van bruna.nl.

Peter Brouwer (Algemeen Directeur): “Een boek is emotie en een zeer persoonlijke keuze. Goed dus als je een goed gevoel krijgt bij wat je gaat lezen en wie kan je beter een ‘voorproefje’ geven dan de schrijver zelf? Met de Leesproeverij versterken we de emotionele meerwaarde van een boek en slagen we er tegelijkertijd in om te voorzien in de toenemende behoefte van de consument aan (online) aankoopgemak.”

Bruna zal de komende tijd met regelmaat nieuwe auteurs en titels toevoegen aan de verzameling leesproeverijen. Vanavond zullen ook de bezoekers van het boekenbal op ludieke wijze kennis kunnen maken met de Leesproeverij.

Lees ook:Buitenaards Boekenbal opent 79ste Boekenweek
Lees ook:Boekenbal der Titanen
Lees ook:Marianne Timmer deelt boek Lekker in je vel gratis uit
Lees ook:Franchiseformule Bruna stapt in verkoop eBooks
Lees ook:Omzetrecord voor Bruna in 2009

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.