Albert Heijn start exclusieve samenwerking met Gouden Boekjes

Albert Heijn start een exclusieve samenwerking met de Gouden Boekjes. De hoofdrolspelers uit deze populaire reeks voor peuters en kleuters zullen figureren op non food artikelen van het AH huismerk. Vanaf half juni zijn ‘Plofje de olifant’, ‘Het walvisje’ en ‘De hongerige leeuw’ te vinden op een op=op assortiment strandspeelgoed. De samenwerking tussen Albert Heijn en Gouden Boekjes uitgeverij Rubinstein krijgt een vervolg met een breed scala van artikelen voor kinderen.

In 1953 verscheen het eerste Gouden Boekje ‘Pietepaf, het circushondje’ in Nederland. Vanaf dat moment hebben de Gouden Boekjes het hart van veel Nederlanders, waaronder Paul de Leeuw, Henny Vrienten, Mieke van der Weij en Adriaan van Dis, gestolen. Inmiddels zijn er meer dan 80 titels, van ‘De poes die dacht dat hij een muis was’ en ‘De gele taxi’ tot ‘De vijf brandweermannetjes’. Liefhebbers die dit nieuwe hoofdstuk van de Gouden Boekjes voor geen goud willen missen, kunnen vanaf half juni terecht bij Albert Heijn.

Het assortiment strandspeelgoed met hoofdrolspelers uit de Gouden Boekjes is van 15 juni tot 28 juni aanstaande verkrijgbaar in de Albert Heijn winkels. Het strandspeelgoed bestaat uit een zwembadje, zwemring, strandbal, 6-delige en 7-delige emmersetjes en zwemmouwtjes.

Lees ook:Uitbreiding Gouden boekjes assortiment bij Albert Heijn
Lees ook:Nieuwe website voor de Gouden Boekjes
Lees ook:F. Starik verlangt naar heropening musea
Lees ook:Beste kookboek van Albert Heijn
Lees ook:Disney Gouden Boekjes verzamelen bij AD

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.