Koop een boek!

Het Centraal Boekhuis, de CPNB, de GAU en de Koninklijke NBb de handen ineen geslagen en is besloten een extra impuls te geven aan de promotie van het boek als cadeau-artikel. De gebruikelijke en succesvolle CPNB-acties in deze periode zullen voor dat doel worden uitgebreid, zodat de feestdagen een succes worden voor het boekenvak.

De campagne van de CPNB is afgelopen week gestart met radio- en televisiereclame. In de tv-spot zal Kees Huls als Sinterklaas de consument adviseren om vooral een boek te kopen. Na Sinterklaas wordt alle aandacht op de radio gericht. Op maandag 8 december 2008 start de Boekenboncampagne, met Wim T. Schippers, en vanaf 18 december hebben de uitingen betrekking op de kerstaankopen. Steeds is de boodschap: koop een boek!

Lees ook:CPNB wint twee RAB Radio Awards
Lees ook:Sinterklaas is weer in het land!
Lees ook:Vlaming koopt meer boeken ondanks crisis
Lees ook:Win! ‘De week voor Sinterklaas’
Lees ook:CPNB radiosport hoort tot de beste drie van Nederland

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.