Bereik koop je, aandacht moet je verdienen

In zes delen beschrijft auteur Klaas Weima in ‘Verdiende aandacht’ de belangrijkste ontwikkelingen binnen sociale merkcommunicatie en -activatie. Voor dit boek interviewde Klaas meer dan vijftig visionairs op het gebied van social media en communicatie, onder wie Tim O’Reilly, Philip Kotler, David Meerman Scott en Guy Kawasaki.

Het handboek bevat:

  • Strategische inzichten van vijftig visionairs;
  • De nieuwste communicatiemodellen;
  • Veertig aansprekende cases, waaronder klm, Hi, Nijntje en Philips;
  • Een handige checklist voor sociale merkactivatie;
  • Het antwoord op de vraag hoe je als merkaandacht verdient;
  • De ‘reisplanner’ waarmee je je merk in zes stappen klaarstoomt voor verdiende aandacht.

Verdiende aandacht is meer dan een boek. Het is een crossmediaal platform, waarbij regelmatig nieuwe content via de iPhone en op de blog www.verdiendeaandacht.nl beschikbaar zal komen. Via de iPad-app kunnen lezers onder andere vragen stellen aan de auteur.

Over de auteur
Klaas Weima (1976) is oprichter en managing director van Energize. Energize is een interactief bureau voor verdiende aandacht en werkt voor onder meer seat, kpn, klm, Hi, en Nijntje. Energize heeft vestigingen in Amsterdam en Shanghai.

[isbn]9789400501324[/isbn]

Lees ook:Coke snuivende Nijntje mag van de rechter
Lees ook:Rode loper voor nijntjes eerste bioscoopfilm
Lees ook:Dick Bruna met Nijntje in het Rijksmuseum
Lees ook:Stedengidsserie 100% ook als app verkrijgbaar
Lees ook:Nijntje mag ‘zo stoned als een garnaal’ zijn

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.