Bol.com sterkste naam; De Slegte beter dan Selexys

Bol.com is de boekwinkel met de sterkste naam. Dit blijkt uit een tweejaarlijks merkenonderzoek door Hendrik Beerda Brand Consultancy onder 1250 Nederlanders.

De positie van de eerder dit jaar failliet verklaarde boekwinkelketen Selexyz is zwak. Vrijwel alle ketens hebben onder een veel breder publiek hun naam gevestigd. Het besluit van de nieuwe eigenaar om de naam Selexyz te vervangen door De Slegte lijkt dan ook verstandig.

Lees ook:Audax participeert in selexyz boekhandels
Lees ook:Boekhandelsketen De Slegte versterkt uit crisis
Lees ook:Directiewisseling na turn-around boekhandel De Slegte
Lees ook:Peter Buwalda wint selexyz debuutprijs met Bonita Avenue
Lees ook:Jan Terlouw is schrijver met sterkste reputatie

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.