Code Sociale Media helpt zakelijke missers te voorkomen

Wat betekent het gebruik van sociale media nu precies voor je bedrijf? Hoe voorkom je sociale media ‘missers’ waardoor je bedrijf reputatieschade oploopt? Wat zijn de do’s en dont’s? Charles Huijskens geeft tips in zijn boek ‘Code Sociale Media’.

Sociale media nemen een enorme vlucht, zowel in het privé- als zakelijke leven. Stel je als verantwoordelijke in een bedrijf op de hoogte van de mogelijkheden, de kansen, maar ook van de gevaren en risico’s. Stel duidelijke richtlijnen op voor je medewerkers. Zorg dat je goed bent toegerust om een effectieve sociale mediastrategie uit te stippelen waarmee je het vertrouwen en de loyaliteit van zowel je klanten als je werknemers waarborgt. Zo stel je de toekomst van je bedrijf zeker. ‘Code Sociale Media’ laat aan de hand van veel voorbeelden zien hoe dit werkt.

Over de auteur:
Charles Huijskens (1953) is een communicatiedeskundige, die zich in zeer lastige situaties in zijn element voelt. Hij startte zijn loopbaan als politiek verslaggever bij De Telegraaf en het NOS Journaal. Sinds 1992 heeft hij zijn eigen communicatiebureau Huijskens Communications. Eerder schreef hij ‘Majesteit en Media’ en met Dig Ishta ‘Het Media Handboek’ (10e druk)

[isbn]9789461560049[/isbn]

Lees ook:Taalgebruik Sociale media schiet te kort
Lees ook:Sociale Netwerkers verdienen meer
Lees ook:Zo gebruik je sociale netwerken optimaal
Lees ook:Liefde in tijden van Facebook
Lees ook:Joep Schrijvers geeft tips om iets van je leven te maken

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.